homepage slider image
Contact info@everyplaces.nl

Veelgestelde vragen

Algemeen

Flexpunten

EveryPlaces, wat is dat?
EveryPlaces biedt toegang tot een landelijk netwerk van flexkantoren. Door middel van ons reserveringssysteem kun je bij alle aangesloten locaties open flexplekken, afgesloten werkplekken, spreekkamers en coach-, groeps- of vergaderruimtes boeken. Bij EveryPlaces boek je vanaf een uur. EveryPlaces is ook de ideale partner voor organisaties. Neem voor meer informatie contact met ons op via info@everyplaces.nl
Flexpunten, wat zijn dat?
Bij EveryPlaces boek je ruimtes door middel van Flexpunten. Alle locaties die bij EveryPlaces zijn aangesloten hebben hun prijzen uitgedrukt in Flexpunten. De Flexpunten zijn allemaal weergeven per uur en per persoon. Deze Flexpunten zijn op alle aangesloten locaties inzetbaar. Meer informatie over de verschillende flexbundels vind je hier.
Betaal ik reserverings- of administratiekosten bij EveryPlaces?
Nee, bij EveryPlaces betaal je geen reservering- of administratiekosten. Het enige wat je betaalt zijn de Flexpunten waarmee je ruimtes kunt reserveren. Als je nog geen Flexpunten hebt, kan je deze tijdens het boeken eerst kopen, daarna wordt de boeking geplaatst.
 
Wat is de waarde van een Flexpunt?
De waarde van een Flexpunt is afhankelijk van de bundel die je koopt. Des te groter de bundel, des te meer Flexpunten je ontvangt, en des te lager de prijs van één gemiddelde Flexpunt. Als je een grote bundel koopt, wordt het boeken van een ruimte nog voordeliger. Meer informatie over de verschillende flexbundels vind je hier.
Onderdeel van Digizijn, wie zijn dit?
EveryPlaces is onderdeel van Digizijn ICT & Web. Het aanbod in Meppel wordt dan ook gedeeld met Digizijn. Heb je altijd al willen weten hoe je het beste een webwinkel kunt opzetten of hoe je zorgt dat je gevonden wordt in Google? De professionals van Digizijn zijn altijd bereid om je te woord te staan.
Heb ik Flexpunten nodig om een boeking te plaatsen?
Wanneer je een boeking wilt plaatsen op EveryPlaces.nl dan dien je daarvoor Flexpunten te gebruiken. Het aanschaffen van Flexpunten is dan ook vereist om direct online een boeking te plaatsen.

Faciliteiten en services

Waarom moet ik boeken met Flexpunten?
Met de invoering van Flexpunten willen wij de tarieven van de verschillende locaties inzichtelijker maken. Iedere locatie geeft een prijs in Flexpunten per persoon per uur, en hierdoor kun je als klant eenvoudig prijzen vergelijken. Ook kun je de Flexpunten die je aanschaft op meerdere locaties gebruiken. Flexwerken vanuit één bundel noemen wij dat. Zo wordt flexwerken steeds gemakkelijker.
Hoe huur ik een laptop en/of beamer?
Je kunt een laptop/beamer bij ons huren door een e-mail te sturen naar info@everyplaces.nl. In verband met de verwerkingstijd moet je dit één week van te voren aangeven! Wij verhuren laptops voor 1 dagdeel á €15,- en 2 dagdelen voor € 25,-. Beamers 1 dagdeel voor € 25,- en 2 dagdelen voor € 40,-. Dit wordt na de boeking gefactureerd. 
Hoe weet ik of de ruimte van mijn keuze beschikbaar is?
Klik op de ruimte naar keuze en je ziet direct een tabel met de beschikbaarheid. Wanneer hier een kruis staat vermeld, dan is de ruimte voor die betreffende dag niet (meer) beschikbaar. Selecteer een ruimte en een dag door het aantal Flexpunten aan te klikken, en stel vervolgens in welke uren van de dag je er zou willen werken. Is de ruimte voor deze uren niet beschikbaar, dan zie je direct een melding verschijnen.
Hoe kan ik printen en kopiëren?
Bij ons zijn de eerste 10 pagina’s gratis om te printen. Je kunt printen via Google Cloudprinting. Dit betekent dat je geen drivers hoeft te installeren en gewoon vanaf je computer een printopdracht kunt opgeven. Je krijgt van ons een wachtwoord en maakt automatisch gebruik van onze printer. 

Betalen

Welke faciliteiten zijn wel en welke zijn niet in begrepen in de prijs?
Iedere ruimte die je via EveryPlaces boekt, biedt een werkplek en is inclusief koffie/thee, water en internet. Klik hier voor het volledige overzicht.
Hoe kan ik mijn boeking betalen?
Een betaling dient alleen te geschieden wanneer je Flexpunten aanschaft. Onze flexbundels kun je aanschaffen met iDEAL. In alle gevallen ontvang je een factuur per e-mail.
Hoe huur ik een flip-over?
Je kunt een flipover huren door een e-mail te sturen naar info@everyplaces.nl. In verband met de beschikbaarheid moet je dit één week van te voren aangeven! Wij verhuren onze flipovers met 5 stiften voor € 3,- per 1 dagdeel en 2 dagdelen voor € 5,-. Dit wordt na de boeking gefactureerd.
Hoe kan ik voor extra services betalen?
Omdat onze extra services variabel zijn, worden alle extra services achteraf apart gefactureerd. Deze ontvang je via de post.
Mag ik gebruik maken van de telefoon?
Wij stellen onze draadloze telefoon ter beschikking. Vraag gerust één van onze draadlzoe telefoons aan één van onze medewerkers. De eerste vijf minuten zijn gratis, daarna vragen wij €1,- voor elke volgende vijf minuten.
Is het veilig om mijn betalingsgegevens op te geven?
Alle betalingen via EveryPlaces zijn volledig veilig. De betalingsgegevens worden versleuteld verstuurd, je hoeft je daarom geen enkele zorgen te maken over de gegevens die je bij EveryPlaces achterlaat.
 

 

Kan ik een factuur krijgen van mijn boeking?
Je ontvangt na aanschaf van een van onze bundels een factuur per e-mail.
 


Boekingen

Zijn de prijzen op EveryPlaces exclusief btw?
Omdat EveryPlaces zich richt op de zakelijke markt, zijn alle prijzen die op EveryPlaces staan weergegeven exclusief btw.
Hoe kan ik een boeking plaatsen?
In het ruimte overzicht kun je aan de rechterkant de beschikbaarheid van de ruimte zien en direct de ruimte boeken. Je wordt verzocht een account aan te maken. Indien je deze al hebt hoef je alleen nog maar in te loggen.Wanneer je ingelogd bent kun je per dag het aantal personen en het aantal uren opgeven om tenslotte de boeking te bevestigen.

Wanneer je al beschikt over Flexpunten dan worden deze direct afgeschreven wanneer je de boeking bevestigt. Heb je nog geen Flexpunten dan wordt je eerst verzocht een Flexpuntbundel aan te schaffen. Nadat je de boeking bevestigt, krijg je automatisch een bevestigingsmail van EveryPlaces.

Gegevens

Ik heb een boeking geplaatst via EveryPlaces. Wat nu?
Wanneer je een boeking hebt gemaakt via EveryPlaces, krijg je automatisch een bevestigingse-mail van deze boeking toegestuurd. Het kan zijn dat je op de locatie zelf gevraagd wordt om je te legitimeren. Neem dus altijd legitimatie mee.
Is het veilig om mijn gegevens achter te laten bij EveryPlaces?
Alle gegevens die je achterlaat op EveryPlaces worden vertrouwelijk behandeld. Wij zullen jouw persoons- of contactgegevens nooit zonder toestemming aan derden verstrekken.
Hoe weet ik of mijn boeking bevestigd is?
Iedere keer wanneer je succesvol een boeking maakt bij EveryPlaces krijg je automatisch een bevestigingse-mail toegestuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Heb je geen bevestigingse-mail ontvangen van een boeking? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@everyplaces.nl.

Contact

Hoe lang duurt het voordat mijn boeking bevestigd wordt?
Binnen enkele minuten na de boeking op EveryPlaces ontvang je een bevestiging per e-mail. Mocht jouw boeking om een bepaalde reden niet succesvol worden afgerond dan krijg je daar een melding van tijdens het boekingsproces of van één van onze medewerkers.
Hoe kan ik suggesties, vragen en opmerkingen doorgeven?
Constant zijn we bezig om EveryPlaces nog beter te maken. Heb je ideeën om het concept te verbeteren? Wil je met ons in contact komen? Of heb je vragen over EveryPlaces? Laat het ons dan weten! Stuur een email naar info@everyplaces.nl. Wij kijken uit naar je reactie.
 
Wat is wel en wat is niet inbegrepen bij de boeking?
Bij iedere boeking zijn werkruimte, bureau, bureaustoel, koffie en thee, water en internet altijd inbegrepen. Je zult altijd een warm ontvangst ontvangen in de vorm van lekkernij, koffie of thee. Daarnaast kun je bij ons gratis parkeren en zijn de eerste 10 pagina’s printen/kopiëren gratis. Tegen betaling kun je een aantal andere services als extra bijbestellen. Kijk hier voor het totale overzicht.
Ik heb een vraag, opmerking of klacht over een kantoorruimte of locatie, wat moet ik doen?
Wanneer je vragen, opmerkingen of klachten hebt over een aanbieder en de diensten die zij aanbieden, adviseren wij dit in eerste instantie ter plekke te regelen. Uiteraard kun je ook altijd contact opnemen met de EveryPlaces klantenservice via info@everyplaces.nl
Waar vind ik de adresgegevens van de locatie waar ik geboekt heb?
Wanneer je een boeking geplaatst hebt, dan ontvang je een bevestigingse-mail van EveryPlaces.com. In deze bevestigingse-mail staat het adres en telefoonnummer van de betreffende locatie, evenals instructies voor bezoekers.
 
Kan ik voor een langere periode boeken via EveryPlaces?
Ja, dat is mogelijk. Neem contact op met de EveryPlaces klantenservice. Stuur een email naar info@everyplaces.nl.